påsk helg

Jag och M började våran påskhelg med att fara hem till mor och far i Sollefteå. Det är alltid skönt att komma till Sollefteå och få godmat och bara ta det lugnt och göra det man känner för. Jag och M tycker om att åka på roadtripp:D Vi stannade på ok/Q8 i ö-vik för lite fördkost. I Sollefteå fick jag hjälp med att byta olja på bilen. Vi lämnade även våra hundar kvar hos mamma och pappa som ska ta hand om dom i 5 veckor.  



På påskaftons morgon tog vi och for till Storuman för att hinna vara där i 2 dagar också. där har vi ätit vofflor hos M:s farmor och mormor. Det är gott med vofflor:D Jag var även ut på en liten tur i skogen eftermiddagen en kväll. Jag fick låna svärmors tegsnäsar. Det var otroligt härligt och nu vill jag ha ett par egna.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt. M jobbar och jag väntar bara på att hon ska komma hem så ska vi fika lite innan vi går i säng. För imorgon kl 7:45 far jag till Piteå för att ha praktik. Är väldigt nervös för hur det ska gå och vad jag måste ha med mig. Det kommer skrivas mera när praktiken kommer igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0