vilken tabbe!

Idag var jag på ica för jag skulle köpa något att äta till middag. Så när jag gick där fanns det ett bord där man fick provsmaka en felix Italia. Den är jättegod och man fick ett bra pris för 2 så jag köpte 2. Tänkte det är lätt att ha i frysen hos Anders. Men sen när jag kom hem så kom jag ju på vilken jävla tabbe jag gjort. Man ska värma de i micron. Men Anders har ingen micro. Så nu måste jag värma de i en kastrull. Det är jätte iriterande ibland att han itne har en micro. Det har ju typ alla. Men jag kan rekomendera att testa den. Den var jättegod:D Så det var väll ett plus.

                                      


Kommentarer
Postat av: Schnyggingen

Du ska då provsmaka allt i affärn :-P -sakna min älskling massor-

2010-04-29 @ 16:58:50
URL: http://mariemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0