slöa fredag

Idag har det varit en riktigt slö fredag. Jag klev upp strax före 7 för att ta ut hundarna innan jag skulle starta med tvätten sen fram till luch har jag inte gjort något. M kom hem och jag gick på ica och köpte lunch till oss och nu ligger hon och sover. Jag jobbade på ikea utkörningen igår. det var den värsta kvällen på hela vintern jag slutade inte förrän 23.20 våran sista leverans i Obbola var vi klar med 22.30 så det blev sent som F.. Men det är ju alltid bra när lönen kommer:D

Igår hade vi bara prov på skolan. Det gick bra får garanterat godkänt. Hoppas gärna på VG också men tror att jag missade 5p på en fråga så det känns inte så bra men annars är jag nöjd med tankte på att jag tränat max 1 timme hemma inför provet. Mer behövde jag inte. Nu är det bara en vecka kvar i skolan tills jag går på en veckas lov och sedan 5 veckors praktik. Inatt drömmde jag förresten att jag körde tåg helt själv. Man börjar fatta hur allt går till som nu och man kan väldigt mycket teoretiskt. Nu är det bara det praktiska som saknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0